Google Analytics
voor krachtige inzichten

  • check

    Real-time inzicht in je website prestaties

  • check

    Ontdek quick-wins en lange termijn kansen

  • check

    Bespaar tijd en focus op je expertise

Zoekmachine optimalisatie (SEO) Visual
  • Meer leads icon

    Real-time inzicht

    Blijf op de hoogte met real-time inzicht in je website prestaties

  • Over ons icon

    Quick-wins

    Ontdek quick-wins en lange termijn kansen

  • Meer tijd icon

    Bespaar tijd

    Bespaar tijd en focus op je expertise

Data Pakketten

Krijg inzicht in quick-wins en groeikansen voor je bedrijf.

Basis Google Analytics GA4

160 excl. BTW

Start met het meten van je website en krijg inzicht in je doelgroep.

  • check Installatie Google Analytics 4
  • check Handleiding & documentatie
  • close Koppeling Search Console
  • close Maandelijkse rapportage
Populair

Pro Google Analytics GA4

230 excl. BTW

Het perfecte pakket om inzicht te krijgen en data beter te begrijpen.

  • check Installatie Google Analytics 4
  • check Handleiding & documentatie
  • check Koppeling Search Console
  • close Maandelijkse rapportage

Alles-in-1 Google Analytics GA4

495 excl. BTW

Maandelijks je belangrijkste data in je e-mail inbox.

  • check Installatie Google Analytics 4
  • check Handleiding & documentatie
  • check Koppeling Search Console
  • check Maandelijkse rapportage
Vergelijk deze pakketten

Twijfel je welk pakket bij jou past? Onze experts helpen je graag verder!

SEO adviesgesprek
Dhani aan het werk

Meten is weten!

Een website is een geweldig platform om je doelgroep te bereiken, als je weet wat je moet doen. Dit kan je met Anlaytics.

Google Universal Analytics (UA) komt binnenkort te vervallen, maar er is een nieuwere betere tool voor in de plaats gekomen, Google Analytics GA4.

Krijg meer inzicht in

  • check

    Hoeveel bezoekers je website heeft

  • check

    Wat bezoekers zoeken op je website

  • check

    Welke pagina's populair zijn

  • check

    Hoe bezoekers op je website komen

  • check

    Waar je bezoekers zich bevinden

Klanten die je voor gingen

  • Duux case banner
    Foto Dennis Wessels

    Dennis Wessels

    Duux
    arrow_back arrow_forward

    Company Fuel is perfect in staat om onze merkidentiteit te vertalen naar een gebruiksvriendelijke en winstgevende website. Met korte sprints hebben we de website vorig jaar volledig vernieuwd waardoor hij nu beter aansluit op ...

    Bekijk de case
  • Vrancken Case banner
    arrow_back arrow_forward

    Ik was de eerste klant van jullie. Vanaf de eerste opzet van de website is er goed geluisterd naar wat ik als klant belangrijk vond. Dat hebben jullie om weten te zetten naar een prettig werkende site, die in de loop der jare ...

    Bekijk de case
  • Studio Vervest case banner
    Saskia van Studio Vervest

    Saskia Vervest

    arrow_back arrow_forward

    Het stappenplan heeft me geholpen om zelf aan de slag te gaan met mijn Google positie. Binnen een maand had ik al mijn eerste klant via SEO. Ik sprong een gat in de lucht. Het is nu een uitdaging om er tijd voor te maken, maa ...

    Bekijk de case
  • Taxi Schiphol case cover
    arrow_back arrow_forward

    ...

    Bekijk de case
  • Studio Vervest case banner
    Saskia van Studio Vervest

    Saskia Vervest

    arrow_back arrow_forward

    Na het vullen van de website input tool, werd duidelijk welke structuur goed paste bij mijn website, met als doel om klanten te genereren. We maakten een website die duidelijke informatie verschaft, die bedacht is op het r ...

    Bekijk de case
  • Stenen met Intentie cover
    Foto Kevin Cruiming

    Kevin Cruiming

    Stenen Met Intentie
    arrow_back arrow_forward

    De samenwerking met Company Fuel heeft mij €10.000 bespaard, en mijn klantreis en leadgeneratie naar hoogtes gebracht waarvan ik niet wist dat ze haalbaar waren voor mijn bedrijf. Wat hen uniek maakt is hun praktische be ...

    Bekijk de case
  • JDLSourcing case banner
    Foto Joep de Laat

    Joep de Laat

    JDLsourcing
    arrow_back arrow_forward

    Company Fuel is voor ons de ideale partner op het gebied van branding & grafisch werk. Ze durven zich kritisch op te stellen tijdens de samenwerking. Dit zorgt samen met hun creativiteit en expertises iedere keer weer voor ee ...

    Bekijk de case

Veelgestelde vragen

  • Wat is Google Analytics 4?

    Google Analytics 4 (GA4) is de nieuwste versie van Google Analytics, die een sterk verbeterde en vereenvoudigde workflow biedt voor het monitoren van gebruikersgedrag op websites. Het maakt gebruik van machine learning om complexe patronen in websitegebruik te ontrafelen en hierdoor betere gegevens te analyseren.

    expand_more
  • Hoe Google Analytics je website kan verbeteren?

    Met Google Analytics kun je data verzamelen over hoe mensen je website gebruiken, waar ze vandaan komen en wanneer ze er zijn. Met deze informatie kun je je website optimaliseren om betere prestaties te leveren.

    expand_more
  • Hoe lang duurt het voordat Google Analytics actief is?

    Nadat Google Analytics is geïnstalleerd, duurt het ongeveer vier uur voordat de data zichtbaar wordt in de verschillende rapporten. Deze verwerkingstijd kan variëren afhankelijk van het aantal bezoekers, pagina’s en events dat je website genereert.

    expand_more
  • Wat doe je met Google Analytics?

    Met Google Analytics GA4 kun je gericht analyseren waar je bezoekers vandaan komen, wat ze doen op je website en welke pagina’s het meest populair zijn. Dit inzicht helpt je om interactiever en relevanter te worden bij je bestaande bezoekers, en om relevante content aan te bieden aan potentiële bezoekers. Met Google Analytics (GA4) ben je in staat om het prestatieniveau van je website en marketinginspanningen te meten, waardoor je de effectiviteit van elke inspanning verbetert.

    expand_more
  • Wordt de data uit Universal Analytics gemigreerd?

    Ja, de data uit Universal Analytics kan worden gemigreerd naar Google Analytics 4 (GA4). Google Analytics 4 is de nieuwste versie van het analytische platform van Google en biedt geavanceerdere functies en mogelijkheden ten opzichte van Universal Analytics.

    Hoewel de migratie niet automatisch gebeurt, biedt Google wel hulpmiddelen en documentatie om organisaties te helpen bij het migratieproces. Hierdoor kunnen ze de bestaande gegevens uit Universal Analytics overzetten naar GA4, zodat ze kunnen profiteren van de verbeterde mogelijkheden en inzichten die GA4 biedt.

    expand_more
Data Rapportages

Uitgebreidere rapportages

Met Google Analytics GA4 kun je uitgebreide datarapportages bekijken om snel inzicht te krijgen in het surfgedrag van je doelgroep.

Zoekwoorden onderzoek

Integratie met andere Google-tools

Koppelen Analytics met andere Google-tools zoals Ads om een beter inzicht te krijgen in al je marketinginspanningen.

Responsive design

Gebruikers volgen op meerdere apparaten

Volg gebruikers over verschillende apparaten en sessies heen, om een beter beeld krijgt van het surfgedrag binnen je website.

Een data expert spreken?

Laat je telefoonnummer achter en onze data-expert zal je terug bellen.

    Michel aan het werk