Taxi Schiphol

  • 2022
  • Maatwerk website

Company Fuel, een toonaangevend bedrijf in conversie-optimalisatie en online groei, heeft zijn expertise ingezet voor Taxi Schiphol, een gerenommeerde taxidienst met een groot aanbod aan diensten, waaronder transfers van en naar Schiphol. Taxi Schiphol had moeite met het genereren van leads en conversies op hun website. Bedrijf 'Company Fuel' heeft geholpen om dit op te lossen door middel van conversie-optimalisatie.

Taxi Schiphol case cover
30%Meer conversie
10Unieke visuals
40%Verlaagde Bouncepercentage
Taxi schiphol mobiel en tablet

Wat heeft Company Fuel gedaan voor Taxi Schiphol?

Company Fuel heeft een grondige analyse gemaakt van de website van Taxi Schiphol, waarbij er gekeken is naar factoren zoals navigatie, layout, inhoud en gebruikerservaring. Door middel van A/B testing en heatmap analyse zijn er vervolgens aanpassingen gedaan aan de website om de gebruikerservaring te verbeteren en de conversie te verhogen.

Daarnaast is er gewerkt aan de conversie-optimalisatie door het verbeteren van de call-to-action knoppen en het aanpassen van de tekst op de website. Dit heeft geleid tot een duidelijkere boodschap en een betere aansporing voor bezoekers om de gewenste actie te ondernemen.

Taxi schiphol mobiel
Taxi schiphol laptop
Taxi schiphol mobiel
Taxi schiphol laptop
Taxi schiphol mobiel en tablet

Taxi Schiphol

" "


Experts van dit project

Foto Eric Schout

Eric Schout

Software engineer
Foto Mike Vereijken

Mike Vereijken

Software engineer
Foto Michel Winkels

Michel Winkels

Business director

Ben je enthousiast geworden en wil je vrijblijvend sparren met één van onze experts over jouw nieuwe project? Neem gerust contact op.

Contact