ESTI
- 2020
- Maatwerk website
ESTI, Ecosystem Thinking Institute, is de samenkomst van de Open Innovation Academy en House of Open Innovation. Deze non-profit zet zich in op vraaggestuurde innovaties – op basis van gedeeld probleem, gedeeld risico en gedeeld resultaat – rondom de domeinen: Smart Living, Duurzaamheid en Sociale Gelijkheid.
Om deze boodschap uit te laten stralen richting haar bezoekers heeft Company Fuel een volledig op maat gemaakte website ontwikkeld die aansluiten op de wensen en behoeften van de doelgroep. Om de website een unieke identiteit te geven hebben wij ook maximaal gebruik gemaakt van de huisstijl.
Doelgericht ontwerp
Onze eerste stap was om een ontwerp te maken dat de kernwaarden van ESTI weergeeft en hun expertise in vraaggestuurde innovaties benadrukt. We hebben een gebruiksvriendelijk en intuïtief ontwerp gemaakt dat bezoekers gemakkelijk toegang geeft tot de diensten en informatie die ze nodig hebben. Het ontwerp moest ook rekening houden met de doelgroep van ESTI: bedrijven en organisaties die op zoek zijn naar innovatieve oplossingen. Bij Admify draait het, net als bij Company Fuel, om de ondernemer. Daarbij is volledige ontzorging van de klant een groot onderdeel. Aangezien totale ontzorging binnen onze expertise ligt, begrepen we goed wat de klant nodig had en konden we op korte termijn een volledig maatwerk advies geven. Het resultaat was een plan om een website te maken die de gebruiker direct duidelijk maakt dat zij volledig ontzorgd worden bij hun financiële administratie.
Naast het ontwerp hebben we ook veel aandacht besteed aan de gebruiksvriendelijkheid van de website. We hebben de navigatie zo eenvoudig en intuïtief mogelijk gemaakt, zodat bezoekers snel kunnen vinden wat ze zoeken. Bovendien hebben we ervoor gezorgd dat de website volledig responsive is, zodat bezoekers de website kunnen bekijken op alle apparaten, inclusief smartphones en tablets.
SEO geoptimaliseerd
We hebben ook rekening gehouden met de inhoud van de website. We hebben ervoor gezorgd dat de informatie op de website gemakkelijk te begrijpen en te vinden is, en dat deze de diensten van ESTI op een heldere en aantrekkelijke manier weergeeft. We hebben de inhoud van de website geoptimaliseerd voor zoekmachines, zodat de website goed vindbaar is in zoekopdrachten naar vraaggestuurde innovaties.
Susanne Toussaint
Experts van dit project
Michel Winkels
Business directorDhani Boesten
UX DesignerMike Vereijken
Software engineerBen je enthousiast geworden en wil je vrijblijvend sparren met één van onze experts over jouw nieuwe project? Neem gerust contact op.